Effectica dla Segece

Agencja Effectica będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową galerii zarządzanych przez operatora centrów handlowych Segece Polska.

km
km
Udostępnij artykuł:

Effectica została wyłoniona w drodze dwuetapowego przetargu, który dotyczył kompleksowej obsługi marketingowej siedmiu zarządzanych przez Segece obiektów w Polsce: Lublin Plaza, Poznań Plaza, Ruda Śląska Plaza, Kraków Plaza, Rybnik Plaza, Sadyba Best Mall oraz Sosnowiec Plaza.

Pierwsza odsłona kampanii przygotowanej przez agencję dotyczy zimowych wyprzedaży i prowadzona jest pod hasłem „Czy te ceny mogą kłamać”. Pojawi się ono także w kolejnych kreacjach, które połączy claim „Zakupy w rytmie dnia”. Komunikacja ma na celu wzmocnienie wizerunku galerii jako miejsc, gdzie łatwo i szybko mozna skorzystać z szerokiej oferty komercyjnej i rozrywkowej.

grafika

Do zadań Effectica należy przygotowanie pięciu głównych kampanii dotyczących wyprzedaży, nowych kolekcji oraz zakupów świątecznych, a także opracowanie odsłon dedykowanych eventom organizowanym w poszczególnych galeriach.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu