Effective Media i DSK zrealizują dwie kampanie dla Państwowej Inspekcji Pracy

Konsorcjum agencji Effective Media Solutions i DSK wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację trzeciej edycji kampanii „Zanim podejmiesz pracę” i akcji „Na fali pierwszej pracy”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferta konsorcjum okazała się lepsza od dwóch innych firm (ich nazw nie ujawniono). Wiadomo jedynie, że w finale postępowania PIP odrzuciła z powodów formalnych ofertę złożoną przez spółkę Time.

Kampania pod hasłem „Zanim podejmiesz pracę” obejmować będzie stacje radiowe, prasę i internet. Realizowana będzie od 22 czerwca do 19 lipca br. To trzecia edycja akcji skierowanej do osób w wieku 18-65 lat, które wkraczają w etap aktywności zawodowej. Celem jest zwrócenie uwagi na przestrzeganie przepisów prawa pracy przy zatrudnianiu, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zawierania umów cywilnoprawnych oraz umów terminowych.

Z kolei działania pod hasłem „Na fali pierwszej pracy” mają być prowadzone, również po raz trzeci, między 20 lipca a 15 sierpnia w radiu i internecie. Akcja skierowana jest do młodzieży szkolnej i akademickiej w wieku 16-25 lat podejmującej pracę sezonową. Cel to upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy przy zatrudnianiu oraz o zagrożeniach zawodowych, które mogą wystąpić podczas wykonywania pracy.

Konsorcjum Effective Media Solutions i DSK odpowiada za przygotowanie i realizację tych działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu