EFL promuje elastyczne umowy

Ruszyła kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, która promuje elastyczne harmonogramy umów wraz z możliwością obniżenia wysokości raty nawet do 1 zł.

km
km
Udostępnij artykuł:

Działania mają charakter prosprzedażowy, a ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL.

W ramach akcji zaprezentowana zostanie również oferta Credit Agricole Bank Polska, która zachęca do zakładania konta bankowego w momencie podpisania umowy leasingowej, co pozwala klientowi na spłatę niższych rat leasingowych i oszczędności rzędu 100 zł miesięcznie.

Wiodącym kanałem w kampanii, która potrwa do wakacji, jest internet. Wykorzystany zostanie również kanał mobilny. Na potrzeby akcji uruchomione zostały landing page pod adresami www.2za1.efl.pl, www.wybierz.efl.pl oraz www.kontobiznes.efl.pl.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów