Pismo skierowane jest do fanów i fanek serialu „BIA” emitowanego w Polsce na kanale Disney Channel. Na łamach magazynu czytelniczki znajdą informacje na temat „BIA”, wiadomości zza kulis oraz przedstawienie bohaterów i ich hobby. W każdym numerze znajdą się też rubryki o modzie, rysowaniu, muzyce i poszukiwaniu pasji, a także wskazówki, jak rozsądnie funkcjonować w sieci. Do poszczególnych wydań dwumiesięcznika będzie też dołączany gadżet i plakat.
W pierwszym numerze na miłośniczki serialu czeka między innymi wywiad z Isabelą Souzą, która gra tytułową rolę, przedstawienie obsady serialu i charakterystyka stylu Carmin, a także instrukcja wykonania muralu, porady na temat kręcenia teledysków, mnóstwo testów imoc ciekawostek z planu. Dodatkowo do numeru dołączony będzie zestaw akcesoriów (wisiorek, spinki do włosów, przypinki, kryształki, naklejki holograficzne).

Product managerem nowego pisma jest Anna Pałgan, licencjodawcą - Disney. Magazyn liczyć będzie 32 strony w formacie 208 x 278 mm. Jego cena wynosi 10,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest współpracą z influencerką, kampanią w internecie, komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/egmont-skupi-sie-na-wydawaniu-komiksow-i-pism-dla-dzieci-oraz-uslugach-marketingowych,7170705517181057a ##
To kolejny nowy tytuł prasowy w portfolio Egmont Polska. W drugiej połowie kwietnia wydawnictwo wprowadziło do sprzedaży kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”. https://www.wirtualnemedia.pl/power-rangers-oficjalny-magazyn-kwartalnik-egmont-polska-dla-chlopcow,7170714528282753a










