- Wprowadzając ten tytuł w naszym kraju kierowaliśmy siędoświadczeniem innych rynków, gdzie pismo odniosło sukces -tłumaczy nam Patrycja Narożna, specjalista ds. PR w Egmont Polska.W czym on tkwi? - Bohaterka magazynu łączy w sobie dwie najbardziejuwielbiane przez dziewczynki cechy: bycie jednocześnie księżniczkąi wróżką. Lillifi propaguje pozytywne postawy i wartości, jak np.pomoc innym ludziom - opowiada Narożna. Pismo wydane zostało nalicencji Coppenrath Verlag.
W dwumiesięczniku, którego pierwszy numer ukazał się 12listopada br., znaleźć można ilustrowane opowiadanie, plakat,zagadki, kolorowanki, strony na temat zwierząt i pomysłówdekoracyjnych oraz połączony z zabawą konkurs. Do magazynudołączany jest prezent: w pierwszym numerze jest to biżuteria wformie serduszka. "Księżniczka Lillifi" liczy 24 strony, kosztuje6,50 zł i ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. Jego redaktorprowadzącą została Katarzyna Sobieraj.

Wprowadzenie pisma na rynek wsparte jest kampanią telewizyjną wkanałach: Cartoon Network, Jetix Play, Boomerang, MiniMini,Nickelodeon, TVN Style oraz autopromocją w tytułach własnychEgmontu. Kreacją zajęła się agencja DSK, a media zakupił dommediowy MPG.











