W sklepie oferowane będą produkty influencerów zaproszonych do współpracy, nie tylko tych związanych bezpośrednio z Ekipa Holding. Placówka ma zostać uruchomiona z początkiem grudnia br.
– Widzimy ogromne zainteresowanie naszymi produktami na eventach, które organizujemy. Zauważyliśmy też, że klienci przekonują się do naszych produktów, szczególnie z linii Hi Store, w momencie, gdy mogą je dotknąć i przymierzyć. Poza tym Influcenter to nie tylko sklep z produktami influencerów – to rzeczywiste miejsce, gdzie możemy spotkać swoich idoli i jeszcze lepiej przynależeć do społeczności fanowskiej – opisuje w komunikacie prasowym Łukasz Wojtyca, prezes Ekipa Holding.
Będzie więcej sklepów stacjonarnych Ekipy?
Na razie planowane jest otwarcie pierwszego sklepu, ale wraz z jego rozwojem firma nie wyklucza uruchamiania takich placówek w innych miastach.

– Dokonujemy kolejnego kroku w naszym rozwoju, wchodząc w sprzedaż stacjonarną, ale jest to dla nas krok oczywisty. Nasi fani oczekują takiego miejsca. Rozmowy z galerią idą bardzo dobrze, pomysł się spodobał, mamy wiele planów związanych z wydarzeniami, jakie będą odbywać się tam na miejscu – podkreśla Łukasz Wojtyca.
– Chcemy oczywiście połączyć świat internetowy z miejscem, w którym dzieją się fajne rzeczy. Ponadto chcemy być swego rodzaju hubem dla wszystkich twórców z całej Polski do oferowania ich produktów w stacjonarnym sklepie – dodaje.
Ekipa Holding planuje też odświeżenie platformy Ekipatonosi.
Jak już opisywaliśmy, w pierwszej połowie 2025 roku Ekipa Holding zanotowała spadek przychodów o 13,5 proc. do 24,47 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 5,38 mln zysku do 191,9 tys. straty.











