Ekipa Festiwal, na którym wystąpili influencerzy związani z Ekipą Holding, został zorganizowany 16 czerwca w krakowskiej Tauron Arenie. Poprzedziły go koncerty w Gdańsku i Wrocławiu.
Ekipa Holding w komunikacie giełdowym poinformowała, że na event w Tauron Arenie sprzedano 17,5 tys. biletów, a licząc z dwoma dodatkowymi koncertami widzów było ponad 37 tys. Bilety na krakowskifestiwal, sprzedawane na platformach Going i Empik Bilety i w salonach Empik, kosztowały od 268 zł (na płytę i trybunę A1) oraz od 321 zł (do Golden Circle).
Spółka zależna Ekipatonosi, sprzedająca odzież i gadżety z wizerunkami influencerów z Ekipa Holding, podczas tych trzech eventów zanotowała 1,94 mln zł przychodów, z czego 1,02 mln zł podczas Ekipa Festiwalu w Tauron Arenie.

Techniczne koszty obsługi tego wydarzenia (bez wynagrodzeń twórców) wyniosły ok. 2 mln zł.
W pierwszym kwartale br. Ekipa Holding zwiększyła przychody o 92 proc. do 12,65 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 811,9 tys. do 1,01 mln zł. https://www.wirtualnemedia.pl/ekipa-friza-ile-zarabia-z-reklam-nowa-siedziba,7169389510678657a Natomiast w ub.r. jej wpływy poszły w górę z 26,84 do 55,58 mln zł, a zysk netto - z 1,16 do 7,88 mln zł.











