„EkoSzyk” - Kożuchowska i Braciak w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię edukacyjną „EkoSzyk”. Głównymi ambasadorami akcji - przygotowanej przez Grupę Eskadra i Starcom - są Małgorzata Kożuchowska i Jacek Braciak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampanii „EkoSzyk” ma na celu przekonanie odbiorców, że każdy może być ekologiczny na swój sposób - dzięki jednostkowym, pozornie niewielkim działaniom. Warunkiem jest jednak to, by mieć świadomość ukrytych kosztów dla zdrowia i środowiska, wynikających z nieekologicznych zachowań. Hasło główne działań to: „Bądź eko na swój sposób”.

Akcja jest podzielona na sześć tygodniowych etapów, z których każdy będzie poświęcony osobnemu, bliskiemu codziennych spraw tematowi dotyczącemu ekologii - zakupom, produktom, modzie, transportowi, energii oraz segregacji śmieci. Na potrzeby działań uruchomiono serwis ekoszyk.com.pl, w którym znajdują się artykuły i porady ekologiczne czytelników i gwiazd, m.in. Doroty Wróblewskiej, Justyny Steczkowskiej, Olgi Bończyk, Beaty Sadowskiej, Ady Fijał i Sylwii Gruchały. Po zakończeniu kampanii wszystkie te treści zostaną zebrane w pliku PDF i udostępnione na stronie.

grafika

Głównymi ambasadorami akcji są jednak Małgorzata Kożuchowska i Jacek Braciak, którzy występują w spocie wideo promującym inicjatywę. Ponadto kampania obejmuje dwa spoty radiowe oraz aktywności w pismach kobiecych. Główną grupą docelową działań są kobiety, ponieważ to przede wszystkim one odpowiadają w gospodarstwach domowych za zakupy.

Strategię i kreację kampanii przygotowała Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Budżet akcji wynosi ok. 1,1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji