RMF Gold oferuje emisję maksymalnie dwóch reklam w jednym bloku. Inne bloki reklamowe są nadawane najwcześniej 12 minut przed i po emisji ekskluzywnego pasma reklamowego.
- Nowatorski blok reklamowy gwarantuje doskonałe pozycjonowanie reklamy poprzez alokację spotów w czasie największej słuchalności - tuż przed „Faktami RMF FM”, jak również wyłączność na markę z danej kategorii produktowej. Dodatkowo, Broker FM zapewnia niezwykle skuteczne dotarcie do odbiorców umieszczając większość emisji RMF Gold w paśmie Prime time - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM. Na potrzeby RMF Gold został stworzony specjalny jingiel, który wyróżni ekskluzywne pasmo reklamowe.
RMF Gold ma być odpowiedzią RMF FM na wciąż narastającą ilość reklamy w mediach, która wpływa negatywnie na zapamiętywanie marki.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku Listopad-styczeń 2007Listopad-styczeń 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,60%21,00%Radio Zet19,40%18,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%15,00%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%5,90%Radio Maryja2,00%2,70%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,50%Bis Polskie Radio0,40%0,40%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%0,70%Radio Wawa0,90%1,10%Radio TOK FM0,80%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,40%8,20%Audytorium [17]5,40%5,50%Grupa AGORA [28]3,80%3,80%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.











