Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że „sprawdziły na własnej skórze” (wideo)

Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Lirene. Jej bohaterkami są ekspertki tej marki, które prowadzą badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że „sprawdziły na własnej skórze” (wideo)

Zespół Laboratorium Naukowego Lirene tworzą polskie kobiety-ekspertki, które prowadzą zaawansowane badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Właśnie one stały się bohaterkami najnowszej kampanii „Sprawdziłam na własnej skórze”, która ma wzmacniać pozycjonowanie marki Lirene - „Innowacje stworzone przez kobiety dla kobiet”.

- Komu ufają kobiety? Sobie. Bo nikt nie zna naszych potrzeb lepiej niż my same. Dlatego, aby stworzyć kampanię wizerunkową marki Lirene, sięgnęliśmy po największy atut naszej marki - ekspertki Lirene. To one na co dzień tworzą kosmetyki oraz potwierdzają ich skuteczność. Wykorzystują całe swoje doświadczenie, aby opracować produkty odpowiadające różnym potrzebom kobiet. Wiemy, że nasze kosmetyki są dobre i skuteczne, bo ich efekty nie tylko potwierdzamy w niezależnych badaniach, ale też sprawdzamy na własnej skórze - mówi Anna Pilip, digital & PR manager Lirene.

W ramach działań realizowanych agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, realizację filmu, zaplanowanie i prowadzenie kampanii mediowej (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązanie współpracy z influencerkami.

W ramach kolejnej odsłony kampanii - realizowanej do końca czerwca br. - prowadzona będzie komunikacja produktowa dla nowych linii Lirene.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"