Eksplozja orzeźwienia reklamuje Okocim Radler (wideo)

W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Eksplozja orzeźwienia reklamuje Okocim Radler (wideo)

15-sekundowy spot telewizyjny Okocimia Radler w dynamiczny sposób pokazuje, że piwo to dzięki zawieraniu lemoniady z dodatkiem soków owocowych zapewnia orzeźwienie. W reklamie prezentowane są obie wersje produktu: obecna już wcześniej limonkowa oraz wprowadzona w br. grejpfrutowo-limonkowa (przeczytaj o niej więcej).

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały główne i tematyczne), a także internet (głównie aktywności na facebookowym fanpage’u Okocimia).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil a produkcją spotu - dom produkcyjny Film Delikatesy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu