Spot z kampanii pokazuje, jak kibice śpiewają na stadionie przebój „Przeżyj to sam”. Jednocześnie prezentowane są ujęcia z widowiskowymi akcjami i efektownymi oprawami kibicowskimi z PKO Ekstraklasy. Emocjonują się tym zarówno fani na stadionach i przed telewizorami, jak też Andrzej Twarowski i Tomasz Ćwiąkała w kabinie komentatorów.
Reklamy podkreślają, że w stacji Canal+ transmitowane są trzy najciekawsze mecze z każdej kolejki PKO Ekstraklasy.
Wszystkie mecze PKO Ekstraklasy są natomiast pokazywane w uruchomionych w tym celu stacjach Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Są one dostępne nie tylko w nc+, lecz także u innych operatorów telewizyjnych, m.in. w Cyfrowym Polsacie oraz Player.pl.
W Canal+ są też emitowane programy dotyczące PKO Ekstraklasy, od bieżącego sezonu niedzielna „Liga+ Extra” nie jest już dzielona na drugą część pokazywaną w Canal+ Sport. Do grona ekspertów stacji dołączył niedawno były bramkarz Radosław Majdan.

W ramach umowy obowiązującej od początku bieżącego sezonu po jednym meczu z kolejki transmituje Telewizja Polska w kanale otwartym. Kontrakt podpisano na dwa lata, publiczny nadawca i nc+ za transmisje zapłacą łącznie, licząc z kosztami produkcji, ok. 500 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/platforma-canal-zastepuje-platforme-nc-to-naturalna-zmiana-uspojni-wizerunek-i-marketing-platformy,7170871301019777a ##
Działania reklamowe nc+ obejmują m.in. telewizję, kina oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.
ITI Neovision, operator platformy nc+, od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.











