470 tys. widzów FC Barcelona - Real Madryt w Eleven Sports 1 i Canal+

Transmisję meczu LaLigi Santander pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą niedzielę oglądało 470 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Hitowy mecz FC Barcelona - Real Madryt odbył się w niedzielę, 28 października 2018 roku o godz. 16.00. W naszym kraju sportowe wydarzenie transmitowały dwa kanały: Eleven Sports 1 i Canal+.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych, tzw. El Clásico na obu antenach obejrzało średnio 468 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+ i 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W Eleven Sports 1 mecz ten miał 340 tys. widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 583 tys. oglądających), a w Canal+ było to 128 tys. oglądających (1-minutowy zasięg na tej antenie wyniósł 360 tys. widzów). Spotkanie zakończyło się wygraną FC Barcelony 5:1.

grafika

Z udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl danych NAM przez Eleven Sports wynika, że niedzielne El Clásico miało najwyższą widownię (oraz 1-minutowy zasięg) spośród wszystkich pojedynczych audycji pokazanych w historii nadawania Eleven Sports 1. Warty jednak zauważenia jest fakt, że transmisja wydarzenia w tej stacji była promowana w kanałach należących do Grupy Polsat (w tym na głównej antenie).

Trzy miejsca w rankingu top 5 (pod względem najwyższego AMR w 4+) przypadło różnym meczom FC Barcelona - Real Madryt. W zestawieniu znalazł się również jeden piłkarski pojedynek ligi niemieckiej (Borussia Dortmund - Bayern Monachium) oraz relacja z Formuły 1.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą