Eldest Souls od United Label osiągnął break even point sprzedając się w ilości ponad 44 tys. kopii

Drugi tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Eldest Souls, pixel’artowy RPG bossrush, osiągnął próg rentowności w ciągu 20 pierwszych dni sprzedaży, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Według potwierdzonych danych sprzedażowych ze wszystkich platform, od dnia premiery – 29 lipca do 18 sierpnia, liczba kopii gry przekroczyła 44 tys., a przychody z jej sprzedaży wyniosły ponad 1,5 mln zł, po wcześniejszym potrąceniu prowizji dla platform dystrybucyjnych oraz współwydawcy - CI Games.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dominującą platformą jest PC. Na Steam oraz innych platformach sprzedano blisko 28 tys. kopii gry. Na konsolach sprzedało się ok. 17 tys. sztuk (Nintendo 7 963, PlayStation 7 079 i Xbox 1 427). Na wishliscie Eldest Souls widnieje obecnie liczba ponad 236 tys. zainteresowanych.

- Osiągnięcie poziomu break even, jest dla nas fantastyczną wiadomością. Czekaliśmy z publikacją tej informacji, chcąc otrzymać od wszystkich platform potwierdzone dane sprzedażowe. Gra została przyjęta przez graczy bardzo pozytywnie, zdobywając wysokie noty w czołowych serwisach branżowych. Widzimy stały progres naszych działań wydawniczych. Debiutancki tytuł – Röki osiągnął zwrot kosztów po blisko 8 miesiącach, Eldest Souls z kolei przekroczył ten próg już po 20 dniach. To zdecydowanie dobry kierunek i liczymy na to, że Tails of Iron osiągnie podobny rezultat. – mówi Darren Newnham, prezes United Label.

Prezes United Label dodaje, że gra jest zdecydowanie longsellerem, a Spółka zamierza sukcesywnie konwertować wishlistę na liczbę sprzedanych sztuk poprzez okresowe promocje sprzedażowe. W jego ocenie Eldest Souls będzie miał istotny wpływ na wyniki Spółki do co najmniej 2023 r. Po pokryciu nakładów na produkcję i marketing gry, Spółka będzie dzieliła się przychodami ze sprzedaży gry z deweloperem - Fallen Flag Studios, przy czym zachowa znaczący udział w przychodach ze sprzedaży.

Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"