Electro World: A my ściągamy ceny z Internetu

W prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sklepów Electro World. Akcję pod hasłem „A my ściągamy ceny z Internetu” przygotowały firmy Hand Made i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania sieci wielkopowierzchniowych sklepów Electro World ma na celu walkę z obiegową opinią, która mówi, że w sieci sklepów RTV/AGD można oglądać produkty, rozmawiać z doradcami, ale kupować nie warto, ponieważ jest tam zbyt drogo, dlatego lepiej robić zakupy w sklepie internetowym. Akcja ma uświadomić konsumentom, że ceny w sklepach Electro World wcale nie są wyższe niż w internecie, a dodatkową zaletą zakupów w sklepie jest fachowa pomoc i pełna dostępność sprzętu na półkach.

Kampania jest oparta na haśle „A my ściągamy ceny z Internetu” oraz wizerunkach kobiet i mężczyzn „przyłapanych” w chwili ściągania z siebie fragmentów ubrań. Jest to nieco frywolna metafora strategii Electro World polegającej na utrzymywaniu spójnych cen w sklepie internetowym i salonach sprzedaży.

grafika

Akcja obejmuje prasę (m.in. „Dziennik Zachodni", „Metro", katowickie wydanie „Gazety Wyborczej"), punkty sprzedaży (materiały POS) oraz outdoor (nośniki w aglomeracjach miejskich, w których działają sklepy Electro World). Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+