Electrolux promuje się „w szwedzkim stylu”

Ruszyła „Promocja w szwedzkim stylu” wspierająca pralki i suszarki do ubrań Electrolux. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z agencją Pompidou.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach „Promocji w szwedzkim stylu” każdy, kto kupi pralkę lub suszarkę do ubrań marki Electrolux, otrzyma bilet na wycieczkę promem Stena Line do Szwecji. Akcja rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do 15 kwietnia.

grafika

Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące BTL. Strategię akcji wspólnie z firmą Electrolux Poland przygotowała agencja Pompidou, która zajęła się też kreacją i produkcją reklamujących tę ofertę materiałów BTL.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online