EM Lab uspójnia wizerunek z Scholz&Friends Warszawa

EM Lab zmienia swoje logo i pozycjonowanie. Identyfikacja firmy ma być bliższa wizerunkowi przejętej przez nią rok temu agencji Scholz&Friends Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe pozycjonowanie rynkowe agencji reklamowej EM Lab jest zorientowane na realizację celów biznesowych klientów. – To nasz wyróżnik na rynku eventowym, na którym nadal często dominuje myślenie w kategoriach „Zróbmy ‘WOW’!” zamiast efektywności biznesowej planowanych działań – opisuje Dorota Rzeszutek, production director w firmie. Agencja dalej będzie realizować kampanie z zakresu event marketingu i ambient mediów.

EM Lab zmienia też swoją identyfikację wizualną. Nowe logo firmy nawiązuje do wizerunku jej siostrzanej agencji Scholz&Friends Warszawa. – Zależy nam bowiem na spójności wizualnej w grupie, jak również na podkreśleniu naszej oferty dla klientów zintegrowanej w ramach grupy – uzasadnia Jacek Olechowski, prezes zarządu EM Labu.

Przypomnijmy, że EM Lab samodzielnie działa od nieco ponad roku – wcześniej należał do Change Integrated (więcej na ten temat). W lutym ub.r. agencja za 0,5 mln zł przejęła Scholz&Friends Warszawa (więcej o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu