Emirates wracają z reklamą ze stewardessą na szczycie Burj Khalifa

Linie lotnicze Emirates rozpoczęły nową kampanię w ramach działań promujących Expo 2020 w Dubaju. Podobnie jak kilka miesięcy temu w spocie pokazano stewardessę stojącą na szczycie najwyższego budynku na świecie i przelatujący obok niej samolot przewoźnika.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama zatytułowana "We did it again" przedstawia stewardesę ponownie stojącą na szczycie Burj Khalifa. W tym filmie trzyma tablice z hasłami: „Wow, widzę Dubai Expo”,  „Wreszcie, przyjdźcie moi przyjaciele”, "Najlepsze widowisko na świecie".

 

Następnie kamera przesuwa się, by pokazać samolot Emirates A380 w barwach Expo 2020, przelatującego obok niej, gdy trzyma tabliczkę z zaproszeniem do lotu liniami przewoźnika na „największy pokaz świata”.

Linie Emirates rozdają obecnie jeden bilet dziennie na Expo 2020 w Dubaju do każdego zakupionego biletu.

W ciągu 5 dni spot wyświetlono blisko 600 tys. razy.

Kaskaderka w brawach przewoźnika

W rolę stewardessy linii Emirates wcieliła się spadochroniarka i kaskaderka Nicole Smith-Ludvik.

- Zrobiliśmy to ponownie - ale na większą skalę - napisała Smith-Ludvik w mediach społecznościowych. - Sprawdź to – wróciłam na szczyt i tym razem mam przy sobie A380.

Smith-Ludvik jest jedną z niewielu osób, które stanęły na szczycie najwyższego budynku na świecie. Wcześniej zrobili to szejk Hamdan bin Mohammed, książę koronny Dubaju, Tom Cruise i Will Smith .

- Jesteśmy dumni, że jesteśmy jednymi z nielicznych uprzywilejowanych, którym Emaar pozwolił kręcić film na szczycie Burj Khalifa. Jeszcze bardziej dumni, że możemy zaprezentować nasze piękne miasto, Dubaj – powiedział prezes linii Emirates, sir Tim Clark.

Za kulisami sesji Emirates Burj Khalifa- To bez wątpienia jeden z najbardziej niesamowitych i ekscytujących wyczynów kaskaderskich, jakie kiedykolwiek zrobiłam – napisała Smith-Ludvik na Instagramie po pierwszej reklamie.  - Wielkie podziękowania dla Emirates za kreatywny pomysł marketingowy! Bycie częścią tego zespołu było przyjemnością.

W celu nakręcenia spotu u góry zbudowano niestandardową platformę z przymocowanym masztem, na której bohaterka reklamy [Smith-Ludvik] mogła stanąć. Miała uprząż ukrytą pod mundurem Emirates.

Linie Emirates opublikowały też nowy film pokazujący, jak powstała reklama. W nim ponownie widzimy, jak Smith-Ludvik wznosi się na szczyt, ale tym razem dowiadujemy się również, jak samolot A380 musiał okrążyć ją i Burj Khalifa 11 razy z prędkością 145 węzłów.

Samolot był oddalony od budynku o ok. 800 m, jednocześnie pozostając na poziomie najwyższego budynku na świecie. Oprócz akrobacji samolot przelatywał nad innymi budynkami, w tym w pobliżu Burj Al Arab i nad Al Wasl Plaza na Expo 2020 w Dubaju.

Kampania, której głównym elementem jest spot ma charakter globalny i będzie prowadzona w 12 językach, w 19 krajach i obejmie platformy telewizyjne, kinowe, cyfrowe i społecznościowe. Stanowi część inwestycji Emirates o wartości 20 mln dolarów, która ma zwiększyć liczbę wizyt w Dubaju i targów Expo 2020 w Dubaju, które potrwają do 31 marca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online