Rusza kampania Emitela i TVP promująca kanały MUX-8. W spotach Dariusz Szpakowski

Telewizja Polska we współpracy z Emitelem rusza z kampanią informacyjno-promocyjną. Chce zachęcić widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych, aby mogli odbierać MUX-8 oraz korzystać z wszystkich kanałów telewizji naziemnej.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania Emitela i TVP promująca kanały MUX-8. W spotach Dariusz Szpakowski
Dariusz Szpakowski, fot. TVP

Jak poinformowano w komunikacie, kampania - która ruszy 19 marca - ma na celu zachęcenie widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych do odbioru MUX-8 oraz korzystania z oferty programowej wszystkich multipleksów telewizji naziemnej.

W ramach prowadzonych działań przewidziana jest emisja spotów reklamowych i materiałów informacyjnych, jak odbierać darmowe kanały drogą naziemną.

Emitel oraz TVP liczą na zainteresowanie ze strony kibiców, dlatego kampania ma być oparta między innymi na popularności kanału TVP Sport, który na MUX-8 można śledzić w jakości HD.W najbliższych miesiącach stacja pokaże między innymi mecze Ligii Mistrzów, występy reprezentacji Polski w eliminacjach do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, mecze siatkarskie Ligi Narodów kobiet i mężczyzn a od przyszłego sezonu mecze piłkarskiej Ekstraklasy.

W telewizyjnych spotach, które są emitowane na antenie TVP reklamujących MUX-8 - wystąpi dziennikarz i komentator sportowy - Dariusz Szpakowski.

grafika

Obecnie na multipleksie ósmym nadawanych jest sześć kanałów: należące do publicznego nadawcy: TVP Rozrywka I TVP Sport HD (nadawany jest także na MUX-3) oraz kanały należące do prywatnych właścicieli: Metro, Nowa TV, WP TV i Zoom TV.

Kampania w maju 2018 roku

Obecnie w Polsce działają cztery ogólnopolskie multipleksy, dzięki którym widzowie mogą wybierać z oferty 29 darmowych kanałów telewizyjnych. Obecnie ponad 1/3 wszystkich gospodarstw korzysta wyłącznie z telewizji naziemnej.

Telewizja hybrydowa na MUX-8

Widzowie w Polsce, oprócz tradycyjnych kanałów, po podłączeniu telewizora do internetu, mogą oglądać tzw. kanały wirtualne oraz korzystać z dodatkowych treści, takich jak wiadomości, elektroniczny przewodnik po programach (tzw. HbbTV).

Od grudnia 2018, na MUX-8 dostępna jest m.in. platforma hybrydowa klubu piłkarskiego Legia Warszawa. W ten sposób, na ekranie telewizora kibice mogą zobaczyć transmisje na żywo oraz „na żądanie” zapisy meczów, zakulisowe rozmowy oraz wywiady z zawodnikami.

Ogólnopolskie multipleksy telewizji naziemnej:

MUX-1Stopklatka TV – stacja filmowaESKA TV – stacja muzyczna głównie z muzyką dance, pop, hip-hopTTV –stacja społeczno-interwencyjnaPolo TV – stacja muzyczna, głównie z muzyką disco poloATM Rozrywka – stacja rozrywkowa głównie z polskimi serialamiTV Trwam – stacja religijnaTVP ABC – stacja dla dzieci i młodzieżyFokus TV – kanał edukacyjno-poznawczy

MUX-2Polsat – stacja komercyjnaTVN – stacja komercyjnaTV 4 – stacja komercyjna z grupy PolsatTV 6 – stacja komercyjna z grupy PolsatTV Puls – stacja komercyjnaTV Puls 2 – stacja komercyjnaTVN 7 – stacja komercyjna z grupy TVNSuper Polsat – stacja z grupy Polsat

MUX-3TVP1 HD – pierwszy program Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczościTVP2 HD – drugi program Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczościTVP Info – stacja informacyjna Telewizji PolskiejTVP3 – regionalny program 16 ośrodków Telewizji PolskiejTVP Kultura – stacja Telewizji Polskiej poświęcony tematyce kulturalnejTVP Sport – stacja o tematyce sportowej Telewizji PolskiejTVP Historia – stacja TVP o tematyce historycznej

MUX-8Nowa TV – stacja uniwersalna o profilu filmowo-rozrywkowymMetro – filmy, seriale kryminalne i programy DiscoveryZoom TV – dokumenty, tajemnicze historie, filmy i seriale oraz najlepsze polskie kabaretyWP TV – programy lifestylowe, technologiczne, dokumenty oraz programy rozrywkoweTVP Rozrywka – stacja rozrywkowy TVPTVP Sport HD – stacja o tematyce sportowej TVP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa