Głównym elementem rozpoczętej właśnie kampanii reklamującejświąteczną ofertę Empiku jest animowany spot, który żartobliwiepokazuje, jak Święty Mikołaj kontroluje prezenty przygotowywane dorozdania. Przekaz pod hasłem "Prezenty z bogatym wnętrzem"podkreśla, że w salonach Empik dostępne są produktykulturalno-rozrywkowe najwyższej jakości. W ramach akcjiprzygotowano dwa katalogi prezentujące świąteczną ofertę sieci:książkowy oraz obejmujący muzykę, filmy i gry.
Działania reklamowe od 12 listopada są prowadzone w kinach (siećCinema City), radiu (Zet, Chilli Zet i Planeta), prasie("Polityka", inserty ze świątecznymi katalogami w wybranychwydaniach regionalnych "Gazety Wyborczej" i "Newsweeku") orazsamych salonach Empik (katalogi, plakaty, headery regałowe,banery).Kreację kampanii przygotowała agencja BNA, spot kinowywyprodukowało studio TandemTarento, natomiast planowaniem mediówEmpik zajął się we własnym zakresie.












