Empik reklamuje „prezenty Twoich marzeń” (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci salonów Empik i serwisu empik.com. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prezenty Twoich marzeń”, przygotowała firma E-commerce Services zarządzająca serwisem empik.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Empik reklamuje „prezenty Twoich marzeń” (wideo)

Rozpoczęta 5 listopada kampania Empiku przekonuje, że salony i sklep internetowy tej sieci to doskonałe miejsca na bożonarodzeniowe zakupy.

W poszczególnych reklamach prezentowane są wybrane produkty z kategorii książek, muzyki i filmów.

Ponadto kampania informuje, że za zakupy można płacić punktami zgromadzonymi w programie Payback.

Akcja reklamowa - zaplanowana na dwa tygodnie - obejmuje głównie telewizję (m.in. TVP1, TVP2 i Polsat, AXN, AXN White, Filmbox, Foxlife, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Orange Sport, Sportklub, Stars TV, Universal Channel, CBS Reality), a także same salony Empik.

Za kreację i zakup mediów do kampanii odpowiada dział marketingu i rozwoju biznesu empik.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą