Endemol Shine Polska zrealizował „Lego Masters” dla Czech i Słowacji

Firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała dla Czech i Słowacji program „Lego Masters”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Endemol Shine Polska zrealizował „Lego Masters” dla Czech i Słowacji
Uczestnicy „Lego Masters 2”; fot. TVN

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia. Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet zmuszony jest opuścić program.

Dwie polskie edycje „Lego Masters” jesienią 2020 i 2021 roku pokazał TVN, nie wykluczone że stacja będzie chciała nadawać kolejną serię. Za realizację projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Endemol Shine Polska producentem czeskiej i słowackiej edycji projektu

Jak wynika z najnowszych informacji, firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała „Lego Masters” dla Czech i Słowacji. Jest to wspólna edycja dla obu krajów, która będzie nadawana wiosną tego roku w czeskiej TV Nova i słowackiej TV Markiza. Składa się z czterech odcinków, w których wystąpią uczestnicy z obu krajów.

Okres zdjęciowy rozpoczął się na początku stycznia. Prace na planie zakończyły się we wtorek, były realizowane w studiu Transcolor. Przy programie pracowała ekipa produkcyjna z Polski, ale redakcja projektu, reżyser i producent pochodzą z Czech i Słowacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stulecie-winnych-tvp-4-sezon-obsada-zdjecia-kiedy-premiera,7170060489791617a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wystapi-twoja-twarz-brzmi-znajomo-16-lista-uczestnikow,7170052590294657a ##

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 2” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 5 listopada do 10 grudnia ub.r. Średnia widownia programu wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w grupie 16-59.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa