Enea Operator wybiera dom mediowy

Enea Centrum ruszyła z przetargiem,w którym wybierze dom mediowy do obsługi spółki Enea Operator - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea Operator wybiera dom mediowy
fot. materiały prasowe

Wybrana w przetargu agencja będzie zajmować się obsługą mediową spółki przez dwa lata, począwszy od 1 lipca br.Będzie odpowiadać za planowanie i zakup powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego do komunikacji związanej z działalnością biura PR i komunikacji spółki oraz komunikacji marki Enea Operator w prasie, telewizji, radiu i internecie.

Spółka na obecnym etapie przetargu nie podaje wielkości budżetu, który powierzy obsłudze agencji. Przetarg trwa do 3 czerwca br.

Wciąż trwa przetarg na wybór domu mediowego dla spółki Enea SA. O 17,8 mln zł budżetu walczą Value Media, Media Group, All4Affiliate i Komunikacja Plus.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji