"Energia się liczy" w kampanii innogy Polska

Ruszyła kampania firmy energetycznej innogy Polska pod hasłem "Energia się liczy". Akcję dedykowaną klientom biznesowym przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Energia się liczy" w kampanii innogy Polska

Kampania "Energia się liczy" ma charakter edukacyjny i została przygotowana z myślą o przedsiębiorcach poszukujących dla swoich firm rozwiązań z dziedziny zarządzania energią.

Główny element akcji stanowi platforma wymiany informacji energiasieliczy.pl, na której dostępny jest cykl pięciu wykładów online, poprowadzonych przez ekspertów reprezentujących szeroko pojętą branżę energetyczną w Polsce. Wykłady mają stanowić dla przedsiębiorców źródło wiedzy na temat rozwiązań związanych z zarządzaniem, pozyskiwaniem i oszczędzaniem energii.

grafika

Za projekt, content i wdrożenie platformy energiasieliczy.pl, a także kampanię promocyjną serwisu w internecie i prasie, odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Kampania "Energia się liczy" stanowi element całościowej kampanii rebrandingowej innogy Polska (dawniej RWE), prowadzonej od września br. przez 180heartbeats + Jung v Matt, która odpowiada kompleksowo za strategię i kreację.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"