Energis i Inotel wspólnie tworzą telefonię internetową

Energis Polska Sp. z o.o. i Inotel SA podpisały umowę o współpracy. Na jej mocy operator będzie mógł dostarczać klientom profesjonalne usługi telefonii internetowej w oparciu o platformę Inotel

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Energis będzie oferował usługi telefonii internetowej za pośrednictwem swojej sieci partnerów, resellerów oraz samodzielnie. Firmy, które zdecydują się na podłączenie do platformy Inotel, będą mogły telefonować za pomocą specjalnych aparatów telefonicznych (tzw. IP Phone), bramek VoIP, do których można podłączyć dowolny aparat telefoniczny, lub przy pomocy słuchawek i mikrofonu podłączonych do komputera.

Platforma wybrana przez Energis to najbardziej stabilny i zaawansowany technologicznie produkt w zakresie telefonii internetowej w Polsce. W platformie - jako pierwszej na świecie - zostały wykorzystane najnowsze rozwiązania firmy Global IP Sound, która jest m.in. dostawcą warstwy dźwiękowej popularnego oprogramowania do rozmów głosowych Skype. Dzięki temu jakość połączeń telefonicznych, realizowanych za pośrednictwem Inotela, nie odbiega od telefonii tradycyjnej.

"O wyborze Inotela na naszego partnera zadecydowała najlepsza na rynku jakość połączeń gwarantowana przez platformę tej firmy. Dzięki niej obsługiwane są największe miasta w Polsce z 11 stref numeracyjnych. Dodatkowo, w skład platformy Inotela wchodzą system billingowy, system CRM oraz panel dla klientów, który zastępuje tradycyjną centralkę telefoniczną i oferuje szereg dodatkowych usług" - powiedział Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Energis Polska SA.

Te usługi to m.in. możliwość natychmiastowego dostępu do billingu oraz szczegółowych danych na temat rozmów telefonicznych (długość i koszt połączenia, z którego numeru było wykonywane i do kogo). Istnieje również możliwość zmiany strefy numeracyjnej. Oznacza to, że klienci mogą dzwonić np. z warszawskiego numeru lub odbierać połączenie na ten numer z dowolnego miejsca na świecie.

W standardzie oferowane są również takie usługi, jak odbieranie faxów i wiadomości z automatycznej sekretarki za pośrednictwem poczty elektronicznej, odczyt komunikatów przy pomocy syntetyzatora mowy, połączenia konferencyjne, ograniczenia połączeń wychodzących czy blokowanie niepożądanych numerów.

Panel dla klientów - zastępujący tradycyjną centralkę telefoniczną - jest dostępny wyłącznie dla autoryzowanych użytkowników za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej. Platforma jest ulokowana w nowoczesnym centrum hostingowym, administrowanym 24 godziny na dobę.

"Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy z Energisem nastąpi popularyzacja telefonii internetowej wśród biznesu, który w końcu otrzyma usługę o wymaganej jakości. Wysoka jakość połączeń, stabilność platformy oraz niższe koszty za połączenia powinny przekonać klientów do naszych usług. Dzięki nim, firmy będą mogły usprawnić swoje procesy biznesowe" - powiedział Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu