Energooszczędna kampania wysokich lotów

Wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica wygrała przetarg na kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu firmy Urzędowski - okna Galux.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest budowa wizerunku okien Galux, w których po raz pierwszy zastosowano rewolucyjny, pogrubiony profil 88 mm. Dzięki temu profilowi możliwe było zastosowanie pakietu trójszybowego, zapewniającego niespotykaną na rynku okien oszczędność energii. Kampania przygotowana przez ARRS Effectica przebiega pod hasłem: "Energooszczędność ponadkonkurencyjna".

          

Kampania obejmuje największe ogólnopolskie czasopisma branżowe: Weranda, Stylowy Dom, Murator, Architektura Murator, Dom i Wnętrze, Ładny Dom, Gazeta Wyborcza Dom oraz Prestige House.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu