Spotkanie miało charakter warsztatów wymiany wiedzy, których efektem było dopasowanie narzędzi jakimi dysponuje platforma TestMeToo, do realnych potrzeb nowoczesnych marketerów, w zakresie promocji oraz kształtowania wizerunku marek i usług.
Uczestnicy spotkania próbowali wspólnie znaleźć odpowiedź, jak w dobie dojrzałości mediów społecznościowych generować prawdziwe, mówiące stricte o produkcie opinie, w określonych ramach czasowych, bez konieczności planowania rozbudowanych kampanii kontekstowych, bez storytellingu i bez wsparcia kanałów komunikacji.
Podczas warsztatów omówiona została także psychologia zachowań współczesnego konsumenta. Przedstawiciele TestMeToo, na podstawie szczegółowych przykładów scenariuszy i case-studies, zaprezentowali efekty marketingowe możliwe do osiągnięcia przez umiejętne angażowanie konsumentów w relacje z brandami. Zgromadzeni goście mogli również zapoznać się z nowymi pojęciami Engagement Seeding oraz Organic Content Generator, które zostały opracowane przez zespól TestMeToo.

Platforma TestMeToo daje nieograniczone możliwości w zakresie testowania produktów i usług. To nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Nieustająco rozwijamy tę platformę i spotkania takie jak dzisiaj – kiedy marketerzy dzielą się z nami swoimi realnymi potrzebami – to źródło nieocenionej wiedzy i motywacja do dalszych działań – powiedział Andrzej Geryk, Założyciel i CEO TestMeToo.
Platforma TestMeToo zgromadziła już ponad 80 tysięcy świadomych konsumentów, którzy testują nowe produkty i usługi, a przede wszystkim – dzięki innowacyjnym narzędziom online – dzielą się opiniami z najbliższym otoczeniem używając mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook oraz forów internetowych i maili.

Informacje dodatkowe:
Engagement seeding jest to filozofia prowadzenia relacji z klientem w oparciu o budowanie percepcji produktu na bazie osobistych doświadczeń i emocji, których występowanie jest silnie skorelowane testami produktowymi prowadzonymi na dużą skalę. Współczynnik zaangażowania rośnie w zależności od sposobu interakcji z produktem (zadania), warunków przeprowadzania testu (naturalne otoczenie konsumenta), wiedzy na temat kategorii (osobiste zainteresowania tematyką danego testu i możliwości dzielenia się opinią (narzędzia seedingowe).
Organic Content Generator jest systemem bazującym na filozofii engagement seeding. Polega na budowaniu zainteresowania danym produktem poprzez angażowanie społeczności świadomych konsumentów we współtworzenie obrazu i wizerunku marki w sferze online. Łączy działania offline - takie jak testy produktowe prowadzone w naturalnym środowisku badanego z technologią online. Efektem tego jest możliwość budowania treści, relacji z testów oraz dzielenie się wypracowaną opinią o produkcie poprzez dostępne kanały komunikacji internetowej takie jak media społecznościowe, fora internetowe i e-mail.

dostarczył
infoWire.pl











