Aby przesłać komuś bliskiemu limitowaną przesyłkę z ostatnią kostką czekolady Milka należy wejść na stronę www.fioletowastrona.pl i wpisać kod z opakowania specjalnej tabliczki 100-gramowej bez ostatniej kostki i wybrać opcję przesyłki tradycyjnej.
Cały proces - od formularza adresowego na stronie (udostępnionego w formie API do aplikacji neokartki hybrydowej Envelo), poprzez konfekcjonowanie i nadawanie na Pocztę - realizowany jest przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
– Dzięki API do neokartki hybrydowej, czyli tworzonej elektronicznie, a dostarczanej w formie fizycznej przez listonoszy Poczty Polskiej, przed firmami otwierają się ogromne możliwości realizowania szeregu kreatywnych, również spersonalizowanych akcji promocyjno-reklamowych, a dodatkowo przesyłania np. próbek w atrakcyjnych cenach – mówi Robert Cieśluk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Informacja o Envelo:
Poczta Polska Usługi Cyfrowe (PPUC) to spółka z Grupy Poczty Polskiej, której zadaniem jest rozwój cyfrowych usług pocztowych, dostępnych dla klientów indywidualnych, firm oraz instytucji. Spółka istnieje od 2012 roku, a od 2013 roku funkcjonuje pod marką poczty przyszłości - Envelo.
Wśród usług opracowanych i wprowadzonych przez Envelo są zarówno rozwiązania, które łączą rzeczywistość wirtualną z tradycyjnymi usługami pocztowymi (np.: neoznaczek, neolist, neolist masowy, neokartka, neofaktura), jak i produkty w pełni cyfrowe, tj.: neofaktura elektroniczna, neolist elektroniczny, neorachunki. Ważnymi elementami innowacyjnej platformy komunikacyjnej Envelo są też: Skrzynka Envelo, Konto Zaufane, Cyfrowy Stempel Pocztowy.

dostarczył
infoWire.pl











