Platforma Envelo wykorzystująca nowoczesne technologie do świadczenia usług pocztowych przez internet, została wyróżniona tytułem Rynkowy Lider Innowacji 2014. Kapituła Programu w każdej edycji wyłania laureatów, którzy spełniają kryteria nowoczesności i innowacyjności. Wyróżnieni to firmy, które na co dzień korzystają z nowych technologii i skutecznie adaptują je do potrzeb i możliwości polskiego rynku.
Innowacyjność przede wszystkim
– Przyznanie Envelo tytułu Rynkowego Lidera Innowacji 2014 to dowód, że opłaca się inwestować w nowoczesne rozwiązania i technologie. Envelo konsekwentnie realizuje strategię rozwoju e-usług pocztowych. Naszym celem, do którego wytrwale dążymy od samego początku, jest stworzenie miejsca skupiającego wszystkie e-usługi oferowane przez Pocztę Polską – podkreśla Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Kapituła Programu Rynkowy Lider Innowacji 2014 – jakość, kreatywność, efektywność oceniła kandydatów według jasno określonych kryteriów. Envelo jako laureat programu spełnia najważniejsze wymogi na wysokim poziomie. Inicjatorzy programu docenili ambitny pomysł stworzenia platformy e-usług pocztowych. To unikalne rozwiązanie na skalę światową. Uruchomienie Envelo przyczynia się do zmiany wizerunku Poczty Polskiej i postrzegania jej jako nowoczesnej i innowacyjnej firmy - platforma rozwija się z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych. Kapituła podkreśliła także zorientowanie Envelo na powszechną dostępność e-usług pocztowych świadczonych za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej.
Platforma, której operatorem jest Poczta Polska Usługi Cyfrowe, konsekwentnie wprowadza na polski rynek nowe e-produkty i standardy świadczenia e-usług. Na platformie można zakupić neoznaczki, czyli tradycyjne znaki opłaty pocztowej do wydruku w domu, wysłać neokartkę, czyli pocztówkę dostarczaną do adresata w wersji drukowanej, a także nadać neolist poprzez wpisanie treści online lub dodanie pliku z załącznikiem do wydrukowania i dostarczenia tradycyjnie przez listonosza. Dzięki aplikacji mobilnej można wysłać neokartkę, skorzystać z tradycyjnych usług pocztowych, np. zamówić kuriera Pocztex czy śledzić przesyłkę, a także sprawdzić kod pocztowy i wyszukać placówkę czy skrzynkę na listy w najbliższej okolicy.

– Inwestujemy w naszą platformę i nieustannie testujemy nowe możliwości zarówno na stronie www.envelo.pl, jak i w aplikacji mobilnej. Envelo to marka kojarzona z wygodą i nowoczesnymi rozwiązaniami. Przyświeca nam motto „poczta na biurku, poczta w kieszeni – dodaje Grzegorz Świdwiński. Już niedługo Envelo uruchomi nowe produkty skierowane do klientów biznesowych i indywidualnych. Neoznaczek, neokartka i neolist zyskają zaś nowe funkcjonalności. Rozbudowa oferty to konsekwentnie prowadzone działania wynikające ze strategii Envelo na najbliższe lata.











