Do tej pory spółka była obecna w Czechach w kanale online. Eobuwie rozpoczęło sprzedaż na tym rynku w 2014 r.
– Czechy są nam szczególnie bliskie. Debiutujemy u naszych południowych sąsiadów z kolejnym przełomowym projektem. Tym razem mamy przyjemność zaprosić klientów na zakupy w nowej formule do popularnej galerii handlowej Novy Smichov. Format praskiego salonu wzbogacony został o modowe portfolio MODIVO. Klienci w jednym miejscu będą więc mogli skompletować pełną stylizację – mówi Mikołaj Wezdecki, członek zarządu i dyrektor e-commerce eobuwie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/63-proc-wplywy-grupy-ccc-z-e-commerce-strata-zmalala-o-polowe-wyniki-finansowe-2021-rok ##
Praski sklep eobuwie stawia na technologie
W praskim salonie, który zajmuje aż 1800 mkw., postawiono na pełną digitalizację. Zrezygnowano z fizycznej ekspozycji produktów, ponieważ są one prezentowane na tabletach i ekranach multimedialnych. Wyodrębniono specjalną przestrzeń na komfortowe garderoby, w których również znajdują się tablety. Dzięki nim można, już w trakcie przymierzania wybranych rzeczy, zamówić dany produkt w innym rozmiarze lub kolorze.
Klienci będą także mogli skorzystać z darmowej usługi esize.me. To system skanowania w stóp w 3D. Dzięki niemu klient otrzymuje rekomendacje dot. rozmiaru obuwia z całej oferty dostępnej online, niezależnie od marki czy fasonu - bez konieczności fizycznej przymiarki. Za doświadczenia digitalowe odpowiada partner Nanovo.

– Cieszymy się, że pierwszy zagraniczny sklep otwieramy właśnie w Pradze, gdzie nasze produkty są znane od 8 lat. Nasi klienci będą mieli możliwość przeżyć z nami zupełnie nowe doświadczenie zakupowe – łączące online i offline – mówi Roman Puchała, general manager CCC i eobuwie.pl w Czechach.
Dodatkowo we wrześniu w Pradze planowane jest uruchomienie usługi Same Day Delivery, czyli dostawy w ten sam dzień.











