- Equinox świetnie wpasowuje się w strategię rozwoju Group One - uzupełnia i wzmacnia nasze dotychczasowe kompetencje w zakresie planowania mediów. Teraz jeszcze lepiej będziemy mogli odpowiadać na potrzeby klientów poszukujących kompleksowych rozwiązań marketingowych - przekonuje Marek Żołędziowski, prezes Group One. - Wierzę, że dołączenie do Group One pozwoli zbudować nam realną przewagę konkurencyjną, a bliska współpraca z Change i Value Media pozwoli oferować komplementarne usługi na najwyższym poziomie - dodaje Jakub Potrzebowski, CEO Equinox Polska, który w Group One będzie wiceprezesem.
Equinox Polska niezależnym domem mediowym był od lutego ub.r., kiedy zakończył współpracę z siecią ZenithOptimedia Group (więcej na ten temat). Equinox specjalizujących się w realizacji kampanii reklamowych w mediach offline. Jego przychody w ub.r. wyniosły ponad 120 mln zł, a pracuje w nim 25 osób.

Firmy wchodzące w skład Group One nadal będą funkcjonować na rynku jako niezależne podmioty, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych. Jednocześnie będą współpracować na wielu płaszczyznach, m.in. new businessu, oraz konsolidować swoje wyniki finansowe. Obecnie razem zatrudniają 140 osób, a ich roczne obroty przekroczą w br. 300 mln zł.











