Equinox Polska uzasadnia, że nowa identyfikacja wizualna to ostatni etap wprowadzonych niedawno zmian. Firma w lutym br. zakończyła kilkuletnią współpracę z ZenithOptimedia Group (więcej na ten temat), a ponadto wdrożyła nową strategię oraz poszerzyła kompetencje o usługi doradcze i analityczne. - Nasz nowy logotyp to graficzna kwintesencja kierunku, w jakim się rozwijamy. Jest nowoczesny i dynamiczny, a zarazem wyróżnia się na tle innych marek - opisuje Maciej Malec, dyrektor zarządzający Equinox Polska. Znak składa się z dwóch elementów: nazwy firmy zapisanej futurystyczną czcionką oraz wizerunku ptaka z cyfrowego orgiami, który w zależności od potrzeb może być modyfikowany i przekształcany. - Jesteśmy ekspertami w sztuce tworzenia najbardziej nowoczesnych rozwiązań kompleksowej komunikacji i usług doradczych. Podobnie jak w orgiami proponujemy bardzo różnorodne, niestandardowe i zaawansowane rozwiązania - przekonuje Dariusz Kowalski, prezes Equinoxa. Nową identyfikację wizualną Equinox Polska przygotował niezależny designer.
Equinox Polska zmienia wizerunek. Origami zamiast ZOG
Dom mediowy Equinox Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Rebranding wynika m.in. z zakończenia współpracy z ZenithOptimedia Group.












