Ergo Hestia – najlepsza jakość obsługi na rynku

Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeniowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.

W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela; pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów