Ergo Hestia sponsorem tytularnym hali Gdańsk-Sopot

Ergo Hestia przez pięć lat będzie sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej, która powstaje na granicy Gdańska i Sopotu. Firma zapłaci za to 12,2 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ergo Hestia przez pięć lat będzie obecna nie tylko w nazwie hali widowiskowo-sportowej w Trójmieście, lecz również w jej logotypie, a także na powierzchniach reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu. – Profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego w kulturę i sport – uzasadnia Katarzyna Śliwińska, dyrektor biura marketingu i PR firmy. Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce.

Na podstawie umowy z władzami Gdańska i Sopotu Ergo Hestia za sponsoring obiektu zapłaci 12,2 mln zł. – Ta kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu – opisuje Katarzyna Śliwińska. – Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – dodaje.

grafika

Hala sportowa Gdańsk-Sopot to kolejny obiekt sportowy w Gdańsku, który pozyskał sponsora tytularnego. Przypomnijmy, że od początku roku stadion piłkarski budowany na Euro 2012 nosi nazwę PGE Arena Gdańsk, za co firma energetyczna przez 5 lat zapłaci 35 mln zł (więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele