ERGO Hestia uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia już czwarty rok z rzędu wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi. Głosy konsumentów potwierdzają Najwyższy Standard Ochrony jaki oferujemy naszym klientom.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W połowie marca w siedzibie Business Centre Club w Warszawie odbyła się Gala Gwiazdy Jakości Obsługi 2017. Okolicznościową statuetkę w imieniu ERGO Hestii odebrała Patrycja Olszewska, dyrektor Przedstawicielstwa Detalicznego ERGO Hestii w Warszawie. ERGO Hestia została wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi już po raz 7 w dziesięcioletniej historii konkursu (w latach: 2017, 2016, 2015, 2014, 2011, 2010, 2009).

Nagroda ta odzwierciedla głosy konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz przy użyciu aplikacji mobilnej Premia360 oddawali swoje głosy na firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy standard obsługi. Dzięki opiniom konsumentów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS, co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom. To tym bardziej istotne, że klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.

- Wyróżnienie ERGO Hestii Gwiazdą Jakości Obsługi jest dla nas cenne, bo dowodzi uznania jakim obdarzyli nas sami klienci – powiedziała Patrycja Olszewska po odbiorze nagrody. Cieszymy się tym bardziej, że taki wynik udało nam się osiągnąć już 4 rok z rzędu. Dla towarzystwa ubezpieczeń to szczególnie ważne, ponieważ firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów między innymi jako organizacje godne zaufania. W biznesie ubezpieczeniowym zaufanie to bezcenna waluta. Zdaję sobie sprawę, że wpływ na taką ocenę mają między innymi nasze inicjatywy, jak chociażby Rzecznik Klienta – jedyna na polskim rynku instytucja powołana w firmie ubezpieczeniowej do reprezentowania interesów klientów – dodała Patrycja Olszewska.

Program polegający na badaniu jakości obsługi jest prowadzony już od 10 lat. Misją Programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce. Wg danych organizatorów znak Gwiazda Jakości Obsługi rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Więcej informacji o Programie można znaleźć tutaj.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"