Ericsson wprowadza w Polsce usługę AdMarket i wkracza na nowy rynek multimediów

  • Ericsson zawarł przełomowy kontrakt z Mobizzy w Polsce
  • Admarket to nowy kanał mobilny, który pozwala reklamodawcom dotrzeć z informacją do szerokiej grupy klientów
  • Konsumenci skorzystają z możliwości, jakie oferuje reklama dostosowana do ich zainteresowań

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ericsson w Polsce nawiązał współpracę z firmą Mobizzy — operatorem nowej platformy mobilnej reklamy i mobilnego marketingu.

AdMarket — nowa usługa sprzedawana obecne przez join-venture Ericsson/Mobizzy — będzie promować nowe modele biznesowe na rynku reklam i multimediów zakładające utrzymanie operatorów telekomunikacyjnych w łańcuchu tworzenia wartości.

„Umowę tę można śmiało nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson” — powiedział Staffan Henriksson, prezes firmy Ericsson w Polsce. „Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket będzie brokerem reklam, który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy”.

AdMarket daje markom i reklamodawcom zupełnie nowe możliwości dotarcia do segmentów docelowych z wykorzystaniem kanału mobilnego. Reklamy mogą przyjąć postać banerów, wiadomości, usług opartych na lokalizacji (LBS - Location Based Services) i wielu innych możliwości, które będą pojawiać się w miarę rozwoju usługi. Dla wydawców treści jest to nowa okazja do spieniężenia ich katalogów. Dla operatorów zaś jest to niepowtarzalna szansa na wykorzystanie konkretnych zasobów przy współpracy z brokerem.

„Uczestnicy rynku znają nas z szeroko zakrojonych działań na polu reklamy i komunikacji internetowej. Umowa z firmą Ericsson jest dla nas nowym, eskcytującym wyzwaniem. Znajomość technologii telekomunikacyjnych i doskonałe produkty wnoszone przez firmę Ericsson doskonale się uzupełniają z naszymi umiejętnościami i doświadczeniem na rynku reklam internetowych” — powiedział Maciej Sobierajski, prezes firmy Mobizzy.

Ericsson poszerza swoją bazę klientów poprzez zaoferowanie usług multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy, w których rękach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2009 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.ericsson.com/pl

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpoland

Informacje o firmie Mobizzy Partners

Prezes — Maciej Sobierajski (40 l.):

Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem w reklamie, marketingu, Internecie i nowych technologiach. Był współzałożycielem wielu spółek działających na polskim rynku marketingu i reklamy w Internecie, w tym ClickAd, Streetcom, Digital Media Consulting, QNet i DirectTraffic. Był również dyrektorem zarządzającym w największych polskich domach medialnych: Media Direction OMD i MediaVest. Ma bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z największymi agencjami medialnymi i markami, a także w sprzedaży internetowych technologii reklamowych (DoubleClick adserver, Attentio BandDashboard, [x+1]) oraz usług na rzecz domów medialnych i firm zajmujących się lokalnym i międzynarodowym marketingiem bezpośrednim.

Wiceprezes — Piotr Płocharski (45 l.):

Ma ponad 20 lat doświadczenia w reklamie, sprzedaży, marketingu i PR. Ukończył wydział ekonomii i dziennikarstwa. Zarządzał w Polsce zarówno lokalnymi firmami, jak i oddziałami międzynarodowych koncernów, w tym Young&Rubucam, Multichoice Filmnet, Bertelsman czy Sp!n Communications. Był współzałożycielem i dyrektorem Lighthouse Consultants. Ma bogate doświadczenie we współpracy z dużymi lokalnymi i międzynarodowymi klientami oraz markami.

Kontakt dla dziennikarzy: Piotr Płocharski tel: +48 602 402 498

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+