Eska liderem sieci radiowych w II kwartale, Złote Przeboje z największym wzrostem

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w II kwartale 2014 roku utrzymała się Eska. Największy wzrost w zestawieniu odnotowały Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział sieci radiowej Eska w II kwartale 2014 roku wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,8 proc., czyli 0,2 pkt. proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,1 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do Złotych Przebojów (3,8 proc. udziału; wzrost o 0,4 pkt. proc. - największy w zestawieniu).

Siódme miejsce zajęła sieć Radio ZET Gold, która powstała w lipcu ub.r. w miejsce Planety FM (więcej na ten temat). Udział w rynku Radia ZET Gold wyniósł 0,8 proc., po spadku o 0,1 pkt. proc.

Z kolei na ostatniej, dziewiątej lokacie, uplasowało się Rock Radio z wynikiem 0,5 proc., o 0,1 pkt. proc. wyższym niż rok wcześniej, gdy stacja nazywała się Roxy FM. Rozgłośnia zmieniła nazwę od lutego br. stając się stacją rockową (dowiedz się więcej).

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii