Eska.pl przed RadioZet.pl i RMF24.pl, RMFon.pl i Open.fm przyciągają najbardziej (TOP serwisów radiowych)

Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych najwięcej użytkowników ma Eska.pl, wyprzedzająca pod tym względem RadioZet.pl, RMF24.pl, RMF.FM i PolskieRadio.pl. Natomiast zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzających zanotowały RMFon.pl i Open.fm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W marcu br. stronę Eska.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 4,35 mln realnych użytkowników, czyli 15,43 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni tam 15,67 mln odsłon, a każdy spędził średnio 18 minut i 54 sekundy - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

RadioZet.pl przy 3,95 mln użytkowników miało 25,63 mln odsłon oraz 34 minuty i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a RMF24.pl - 2,98 mln użytkowników, 17,43 mln odsłon oraz 4 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-i-kwartal-2018-rmf-radio-zet-trojka ##

Poszczególni nadawcy mają różne strategie swojej obecności w internecie. Grupa RMF FM ma osobne serwisy swoich stacji (na czele z RMF.FM), a dodatkowo witrynę informacyjną RMF24.pl oraz pełniący funkcję playera RMFon.pl. Osobne serwisy playerowowe mają też Agora (jest to Tuba.pl) i Grupa ZPR Media (EskaGO.pl). Za to Polskie Radio prowadzi jeden wspólny serwis, który w marcu zanotował 1,58 mln użytkowników, 9,96 mln odsłon oraz 6 minut i 29 sekund spędzone przeciętnie przez odwiedzającego.

Zdecydowanie najlepsze wyniki pod względem średniego czasu korzystania przez użytkownika osiągnęły RMFon.pl - 20 godzin i 23 minuty, a także Open.fm (Grupa Wirtualna Polska) - 15 godzin i 51 minut). Na EskaGO.pl przeciętny odwiedzający spędził 8 godzin i 37 minut, a na Tuba.pl - 5 godzin i prawie 42 minut.

grafika

Eska.pl była też liderem zasięgowym na komputerach, gdzie serwis odwiedziło 1,91 mln użytkowników, wykonując 4,58 mln odsłon i spędzając średnio po 27 minut i 28 sekund. RadioZet.pl zanotowało 1,57 mln użytkowników i 5,94 mln odsłon, a PolskieRadio.pl - 939,2 tys. użytkowników i 7,58 mln odsłon.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-internetowe-w-polsce-w-marcu-2018-roku-ila-czasu-internauc-spedzaja-na-facebook-onet-wp-i-google ##

Z RMFon.pl użytkownik korzystał przeciętnie przez 26 godzin i 49 minut, na Open.fm - przez 16 godzin i 20 minut, z EskaGO.pl - przez 10 godzin i 49 minut, a z Tuba.pl - przez 9 godzin i 3 minuty.

grafika

Z kolei na smartfonach i tabletach Eska.pl zanotowała 2,86 mln użytkowników, 11,09 mln odsłon oraz 10 minut i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego. RadioZet.pl miało 2,7 mln użytkowników i 19,69 mln odsłon, a RMF24.pl - 2,44 mln użytkowników i 12,92 mln odsłon.

Zdecydowana większość witryn zanotowała na urządzaniach mobilnych wyraźnie krótszy średni czas korzystania przez odwiedzającego niż ogółem i na komputerach. W przypadku RMFon.pl ten parametr wyniósł 4 godziny i 23 minut, a dla EskaGo.pl - 2 godziny i 3 minuty.

grafika

W skali roku Eska.pl zanotowała niewielki spadek zasięgu (o 0,4 pkt proc., czyli 2,5 proc.) i liczby odsłon (o 80,9 tys., a więc 0,5 proc.), a średni czas korzystania przez użytkownika wzrósł o 2 minut i 44 sekundy (16,9 proc. w górę).

RadioZET.pl zyskało 2,87 pkt proc. zasięgu i 11,28 mln odsłon (to wzrosty odpowiednio o 25,8 i 78,6 proc.), a RMF24.pl - o 3,68 pkt proc. zasięgu i 4,72 mln odsłon (to 53,3 i 37,1 proc. w górę). Przy czym obie witryny zanotowały spadki średniego czasu korzystania przez użytkownika - pierwszy o 33 minuty i 40 (czyli 49 proc.), a drugi o 30 sekund (9,2 proc.).

Procentowo jeszcze większe wzrosty zasięgu i liczby odsłon osiągnęło RMFmaxxx.pl, które zyskało 1,6 pkt proc. zasięgu i 2,6 mln odsłon (55,9 i 120,6 proc. w górę).

Za to PolskieRadio.pl straciło 2,9 pkt proc. zasięgu i 1,75 mln odsłon (to spadki o 34,2 i 15 proc.), a EskaRock.pl - 0,87 pkt proc. zasięgu i 201,4 tys. odsłon (38,8 i 21,5 proc. w dół). Jednocześnie w przypadku obu serwisów wydłużył się średni czas korzystania przez użytkownika.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"