Projekt logotypu został wyłoniony w drodze przetargu przeprowadzonego wśród siedmiu agencji reklamowych. Przetarg wygrała agencja IQ Marketing.
„Nowe logo odzwierciedla młodość i dynamizm naszego radia. Jego wprowadzenie rozpoczyna proces wzmacniania wizerunku Eski jako stacji nowoczesnej, dynamicznej i kreującej trendy wśród słuchaczy. Jest to początek głębszych zmian, jakie wkrótce będzie można usłyszeć również na antenie” – mówi Leszek Kozioł, prezes Radia Eska SA. Z okazji wprowadzania nowego logotypu 5 grudnia radio zorganizowało specjalną imprezę w Warszawie, na którą przybyli m.in. The Jet Set, Magda Wójcik (Goya), Ania Dąbrowska, Bartek Królik (Sistars), Kalwi & Remi, Grzegorz Skawiński (Kombii), Ewelina Flinta, Szymon Wydra i Zbyszek Suski (Carpe Diem), Doniu, Liber, Jeden Osiem L, Blog 27, Tomek Lubert (Virgin), Mandaryna, Gosia Da Luxe.

Udziały w rynku (%)sierpień 2005 : październik 2005sierpień 2006 : październik 2006N=23 052N=22 921Eska [31]8,3%7,8%Audytorium 17 [17]5,4%5,1%Zlote Przeboje [18]3,9%3,6%RMF MAXXX [8]0,5%1,0%PLUS [11]0,9%0,4%Vox FM [8]0,3%0,4%Roxy [6]0,4%0,3











