Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń - marzec 2007) pokazuje, że liderem wśród sieci radiowych pozostaje radio Eska.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zwiększyła udział w rynku z 7,5 proc. do 8,0 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,1 proc. (rok wcześniej – 5,0 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miały 3,4 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,9 proc..
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,7 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.
styczeń : marzec 2007styczeń : marzec 2006ESKA [33]8,0%7,5%Audytorium 17 [17]5,1%5,0%Złote Przeboje [18]3,4%3,9%AD Point [11]1,8%1,5%RMF MAXX [8]1,0%0,7%PLUS [12]0,6%0,6%VOX FM [8]0,5%0,3%ROXY [6]0,3%0,4%

Fale: styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055) styczeń 2006 : marzec 2006 (wielkość: 22 966) Grupy celowe: wszystkie przypadki Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (596 124 przypadków, 100,0% całej próby)
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najchętniej słuchaną siecią radiową była Eska, która – w porównaniu do ostatniego badania - zyskała 0,2 punkty proc.
Udziały w rynku %styczeń 2007 : marzec 2007grudzień 2006 : luty 2007ESKA [33]8,0%7,80%Audytorium 17 [17]5,1%5,20%Zlote Przeboje [18]3,4%3,50%AD POINT [11]1,8%1,70%RMF MAXX [8]1,0%1,00%PLUS [12]0,6%0,50%VOX FM [8]0,5%0,50%ROXY [6]0,3%0,30%
Podobne informacje:











