Eskadra BTL ze Shrekiem dla HP

Agencja marketing services ESKADRA BTL realizuje akcję promocyjną dla Hewlett-Packard, związaną ze zbliżającą się premierą filmu SHREK 2

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na stoiskach promocyjnych animatorzy na tle standu przedstawiającego scenę z filmu Shrek2 wykonują klientom, którzy kupili płatki śniadaniowe Nestle firmy CPP Toruń-Pacific, zdjęcia, a następnie je drukują. Akcja popularyzuje fotografię cyfrową i pokazuje, jak w prosty sposób wykonać i wydrukować zdjęcia cyfrowe, używając aparatów cyfrowych i drukarek HP.

Celem akcji, która obejmuje 63 centra handlowe, jest budowanie pozytywnego wizerunku marek: HP oraz płatków śniadaniowych Nestle. Partnerem akcji jest CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych. Kampania związana jest tematycznie ze zbliżającą się premierą popularnego filmu animowanego "Shrek2" i wykorzystuje postać głównego bohatera. HP jest wyłącznym partnerem technologicznym filmu Shrek2 i ma prawo do wykorzystywania wizerunku postaci z tego filmu.

Promocja rozpoczęła się 11 czerwca i potrwa do 4 lipca. Sfotografować się ze Shrekiem można w każdy piątek, sobotę i niedzielę w wybranych centrach handlowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu