Nazwa Synertime ma podkreślać, że dotychczasowa agencja Eskadra Publica stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną. Nowa nazwa ma też nawiązywać do lata. - Wierzymy, że ciepła, dobra atmosfera sprzyja efektywnej pracy - przekonuje Barbara Labudda, prezes agencji. - Lubimy to, co robimy i osoby, z którymi pracujemy. Zależało nam, by nowa nazwa pokazywała wyraźnie, że te wartości są dla nas bardzo ważne - dodaje Ewa Kaczmarek, wiceprezes firmy.
Synertime pod poprzednią nazwą działała przez 5 lat. Na początku ub.r. Labudda i Kaczmarek odkupiły od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka ich udziały w agencji, a firma przestała należeć go Grupy Eskadra (przeczytaj o tym więcej).
Nowa nazwa agencji oznacza również nowe logo - przedstawiające piktogram złożony z dwóch odwrotnych postaci, które razem tworzą pochyloną literę „S” symbolizującą synergię. W tym znaku można też dopatrzyć się symbol nieskończoności oraz uśmiechniętej buzi. Logotypu zaprojektował Krzysztof Fabianowski, managing partner w agencji Minima.












