Estée Lauder prowadzi przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA

Firma kosmetyczna Estée Lauder, właściciel takich marek, jak Clinique, Tom Ford Beauty, Aveda, Mac Cosmetics i La Mer rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Estée Lauder prowadzi przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA

Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów w regionie EMEA. Obecnie zajmuje się tym Dentsu.

Przetarg koordynuje firma konsultingowa R3. Estee Lauder nie podaje jednak, ile i jakie agencje biorą udział w postępowaniu.

Dentsu zajmuje się całym procesem planowania i zakupu mediów firmy od 2020 roku, kiedy to przejęła budżet od OMD. Wcześniej agencja Merkle z Dentsu Aegis Network zajmowała się planowaniem i zakupem niektórych mediów dla Estée Lauder - od 2018 roku.

Kosmetyczny koncern okresowo prowadzi przetarg na obsługę mediową - ostatnio miało to miejsce w 2020 roku, 2018 roku i w 2016 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji