Euro 2016

UOKiK ukarał Cyfrowy Polsat za ukrycie niemieckich stacji transmitujących Euro 2016

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile

Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile

Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)

Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)

Jacek Kurski o Euro 2016: impreza się nie zwróciła. Wyborcy Prawa i Sprawiedliwości wybrali TVP

Pojedynki Polaków hitami Euro 2016. Wszystkie mecze śledziło od 1,79 do 15,97 mln widzów (analiza)

Mecz Niemcy - Francja oglądało 8,6 mln widzów, a Portugalia - Walia - 7,7 mln. TVP1 przed Polsatem

Mecz Niemcy - Francja oglądało 8,6 mln widzów, a Portugalia - Walia - 7,7 mln. TVP1 przed Polsatem

Serwisy sportowe w czasie Euro 2016: WP przed Onetem, Polsatsport.pl i Ipla przed TVP, rekordy po meczu ze Szwajcarią

Efekt Euro 2016 będzie miał znacznie skromniejszy wpływ na gospodarkę Francji niż cztery lata temu na Polskę

Efekt Euro 2016 będzie miał znacznie skromniejszy wpływ na gospodarkę Francji niż cztery lata temu na Polskę

Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)

Kuba Błaszczykowski ulubieńcem użytkowników social media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI