Z danych gemiusStream przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polską wynika, że w czasie Euro jak dotąd w serwisie TVP.pl najpopularniejszy był mecz Holandia - Niemcy. Obejrzało go „na żywo” 54,8 tys. unikalnych użytkowników. Sobotnie spotkanie Polska - Czechy miało na stronie 49,8 tys. widzów, Polska - Rosja - 45,7 tys., a inauguracyjny mecz Polska - Grecja - 24,1 tys. W dni, kiedy grali Polacy, witrynę euro2012.tvp.pl odwiedziło, odpowiednio, 130 170 i 135 tys. unikalnych użytkowników.
W serwisie po ponad 40 tys. unikalnych użytkowników obejrzało też „na żywo” spotkania Dania - Portugalia (dokładnie: 45,9 tys.) i Szwecja-Anglia (40,5 tys.). Ogółem transmisja każdego z meczów grupowych miała średnio 30,01 tys. unikalnych użytkowników i 73,5 tys. odsłon.

Na stronie euro2012.tvp.pl oprócz całych meczów zamieszczane są inne treści wideo dotyczące Euro: skróty i fragmenty spotkań, wywiady oraz reportaże. Takich materiałów do wtorku dodano w serwisie dokładnie 1 345, a niektóre z nich są też kopiowane do innych działów TVP.pl.
Wideo o Euro 2012 każdego dnia miało zazwyczaj od 60 do 95 tys. unikalnych użytkowników oraz 180-300 tys. wyświetleń. Większą oglądalność zanotowano tylko we wtorek i środę w zeszłym tygodniu, czyli w dniu meczu Polska - Rosja i nazajutrz. Przeciętnemu użytkownikowi oglądanie tych materiałów zajmowało w ciągu dnia od 50 do 70 minut.











