Euro 2016

UOKiK ukarał Cyfrowy Polsat za ukrycie niemieckich stacji transmitujących Euro 2016

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile

Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile

Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)

Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)

Jacek Kurski o Euro 2016: impreza się nie zwróciła. Wyborcy Prawa i Sprawiedliwości wybrali TVP

Pojedynki Polaków hitami Euro 2016. Wszystkie mecze śledziło od 1,79 do 15,97 mln widzów (analiza)

Mecz Niemcy - Francja oglądało 8,6 mln widzów, a Portugalia - Walia - 7,7 mln. TVP1 przed Polsatem

Mecz Niemcy - Francja oglądało 8,6 mln widzów, a Portugalia - Walia - 7,7 mln. TVP1 przed Polsatem

Serwisy sportowe w czasie Euro 2016: WP przed Onetem, Polsatsport.pl i Ipla przed TVP, rekordy po meczu ze Szwajcarią

Efekt Euro 2016 będzie miał znacznie skromniejszy wpływ na gospodarkę Francji niż cztery lata temu na Polskę

Efekt Euro 2016 będzie miał znacznie skromniejszy wpływ na gospodarkę Francji niż cztery lata temu na Polskę

Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)

Kuba Błaszczykowski ulubieńcem użytkowników social media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Russell Crowe w czasie Euro 2016: prawdziwy kibic naszej drużyny czy przyszły bohater reklam polskiej marki?
Media Markt odda w bonach 20 proc. kosztów zakupów uczestnikom promocji opartej na awansie Polski do półfinału Euro 2016
Media Markt odda w bonach 20 proc. kosztów zakupów uczestnikom promocji opartej na awansie Polski do półfinału Euro 2016
Mecz Polska-Portugalia hitem Euro 2016. Spotkanie oglądało 16 mln widzów
Polsat na reklamach przy meczu Polska - Portugalia zarobił blisko dwa razy więcej od TVP1. Najbardziej promowały się Play, Plus i Orange
Polsat na reklamach przy meczu Polska - Portugalia zarobił blisko dwa razy więcej od TVP1. Najbardziej promowały się Play, Plus i Orange
Oglądalność Euro 2016 w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska na czele
Profesorowie Pazdan i Glik, wiara w zwycięstwo Polski, słaba organizacja turnieju - Janisz, Kołodziejczyk i Pol o Euro 2016
Dzięki dobrej grze reprezentacji na Euro 2016 PZPN ma szansę stać się atrakcyjną marką
Dzięki dobrej grze reprezentacji na Euro 2016 PZPN ma szansę stać się atrakcyjną marką
Mecz Polska-Portugalia na Open'er Festival
Mecz Polska-Portugalia na Open'er Festival
Cyfrowy Polsat rekompensuje kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli: zwrot ceny pakietu lub Ipla Sport przez miesiąc za darmo
Sukcesy piłkarzy w Euro 2016 wpływają na promocje Media Marktu, Piotra i Pawła, Credit Agricole i Alior Banku
Sukcesy piłkarzy w Euro 2016 wpływają na promocje Media Marktu, Piotra i Pawła, Credit Agricole i Alior Banku
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Mecze Euro 2016 śledzi od 1,79 do 14,35 mln widzów. Hitami pojedynki Polaków
Mecze Euro 2016 śledzi od 1,79 do 14,35 mln widzów. Hitami pojedynki Polaków
Mecz Szwajcaria-Polska z rekordowym udziałem, obejrzało go 11,9 mln widzów
Fabiański, Pazdan i Błaszczykowski wizerunkowo zyskali na Euro 2016 więcej niż Milik i Lewandowski
Orange i T-Mobile z darmowym pakietami internetu mobilnego z okazji Euro 2016
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej
Czujmy wciąż głód sukcesu
Czujmy wciąż głód sukcesu
Reklamy przy meczu Szwajcaria - Polska: za 93,7 tys. zł w Polsacie, za 116,6 tys. zł w TVP1
Reklamy przy meczu Szwajcaria - Polska: za 93,7 tys. zł w Polsacie, za 116,6 tys. zł w TVP1
Polsat odpowiada UOKiK-owi: niewielu klientów niezadowolonych z transmisji Euro 2016
Mecz Ukraina-Polska nie pobił rekordu oglądalności. Śledziło go 12,64 mln widzów
UOKiK chce wyjaśnień od Polsatu ws. transmisji Euro 2016, sugeruje zwrot opłat klientom Ipli
UOKiK chce wyjaśnień od Polsatu ws. transmisji Euro 2016, sugeruje zwrot opłat klientom Ipli
Witamy w krainie marzeń
Witamy w krainie marzeń
Orange rozdaje 7 GB internetu za punkty zdobyte przez polską reprezentację w Euro 2016
Orange rozdaje 7 GB internetu za punkty zdobyte przez polską reprezentację w Euro 2016
Mecz Ukraina - Polska miał więcej widzów w TVP1, ale to Polsat zarobił więcej na reklamach (analiza)
Russell Crowe kibicuje Polsce na Euro 2016. "Do boju Polska"
Russell Crowe kibicuje Polsce na Euro 2016. "Do boju Polska"
Francuska telewizja dzięki hologramom „teleportuje” dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo)
Francuska telewizja dzięki hologramom „teleportuje” dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo)
Kuba Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Arkadiusz Milik, Adam Nawałka u Davida Guetty na Euro 2016
W czasie Euro 2016 kobiety oddają część władzy nad pilotem TV
W czasie Euro 2016 kobiety oddają część władzy nad pilotem TV
Mecze Polaków telewizyjnymi hitami Euro 2016, inne w kanałach Polsatu ogląda po 2-2,6 mln widzów
Mecz Polski z Ukrainą będzie mieć mniej widzów niż spotkanie z Niemcami (analiza)
ZDF wstrząśnięte hejtem wobec dziennikarki komentującej Euro 2016. „Szalejący shitstorm”
Puma w reklamie Toyoty, Nike w spotach T-Mobile i Krispolu z piłkarzami. "Dziwna, ale udana kopromocja"
Puma w reklamie Toyoty, Nike w spotach T-Mobile i Krispolu z piłkarzami. "Dziwna, ale udana kopromocja"