11 czerwca startują Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2020. TVP już wiele tygodni zaprezentowała specjalny cennik reklamowy dedykowany tym transmisjom. W czerwcu spośród spotkań transmitowanych na antenach TVP najwyżej wyceniono mecze z udziałem polskich piłkarzy. Najwięcej kosztuje spot przy meczu Hiszpania - Polska 19 czerwca br. - kosztuje on 400,9 tys.zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).
Mimo podania cen w cenniku stawki mogą być wyższe - Biuro Reklamy TVP pozycje w blokach reklamowych przy meczach z Polakami, meczach półfinałowych i finale UEFA Euro 2020 będzie sprzedawać bowiem w drodze licytacji. Licytacje odbędą się: - 24 maja - dla meczy z Polakami, a 25 maja - dla meczy półfinałowych i finału Euro 2020.
W pierwszej połowie czerwca TVP1 pokaże także dwa mecze towarzyskie z udziałem polskich piłkarzy. Spotkanie z Rosją odbędzie się 1 czerwca- spot przy nim kosztuje 187 tys. zł, zaś mecz z Islandią zostanie rozegrany 8 czerwca - tutaj reklama kosztuje 123,2 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/euro-2020-transmisje-tvp-online-gdzie-ogladac-komentatorzy-opinie,7170191042455169a ##
Za spot przy "Wiadomościach" reklamodawcy zapłacą maksymalnie 61,8 tys. zł. Cena za reklamę przy serwisie sportowym wynosi 34,8 tys. zł dla emisji w dni robocze i 34,2 tys. zł dla emisji w niedzielne wieczory.
Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą z kolei: 61,4 tys. zł w dni powszednie i 78,3 tys. zł w niedziele.
Za reklamę przy serialu "Ojciec Mateusz" trzeba zapłacić 31,6 tys. zł, a przy serialu "Komisarz Alex" - 27 tys. zł. Reklamę przy "Sprawie dla reportera" wyceniono na 23,8 tys. zł.
W czerwcu z anteny TVP2 znikną niemal wszystkie nadawane tu seriale. Tylko w pierwszych dni czerwca zostanie pokazanych kilka odcinków niektórych z nich. I tak reklama przy "Barwach szczęścia" kosztuje 52,1 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - 56,2 tys. zł, a przy "Na sygnale" - 41 tys. zł.

Dwójka będzie w czerwcu transmitować mecze polskich siatkarzy w ramach Ligi Narodów. Najwyżej wyceniono reklamę przy spotkaniu Polaków z Bułgarami - na 81,9 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/euro-2020-gdzie-ogladac-publiczne-pokazy-strefa-kibica-jaki-koszt,7170191387773057a ##
W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 330 mln zł do 3,04 mld zł, a koszty jej działalności zwiększyły się o 120 mln zł do 2,82 mld zł. Wpływy nadawcy z reklam i sponsoringu zmalały o 12 proc. do 740 mln zł, natomiast z abonamentu rtv i zeszłorocznej rekompensaty wyniosły 2,04 mld zł (to 584 mln zł więcej niż w 2019 roku).
Firma zanotowała 198 mln zł zysku netto, z czego ponad 188 mln zł zamierza przeznaczyć na kapitał zapasowy, a 9 mln zł - na premie dla pracowników.











