Gadżety związane z Euro 2012 zaczęły pojawiać się w sklepach internetowych na długo przed rozpoczęciem Mistrzostw. Ale to maj był miesiącem sporego wzrostu dynamiki sprzedaży - mówi Adaszewski. - Jednakże kulminacja zainteresowania przypadała na połowę czerwca. - uściśla.Zestawiając daty największego zainteresowania gadżetami Euro z datami meczów polskiej reprezentacji widać jakie nadzieje pokładali polscy kibice w naszych piłkarzach. Największe wzrosty zainteresowania akcesoriami dla kibiców Nokaut.pl odnotował w dniach poprzedzających mecze Polaków. Ruch w kategorii Akcesoria dla kibiców wzrósł w tym okresie o 900 %.Statystyki "wystrzeliły w górę" przed meczem Polska-Grecja i szybowały, aż do meczu z Czechami - tłumaczy Adaszewski. - Porażka Polaków w turnieju miała oczywiście znaczący wpływ na handel w Internecie. Poziom zainteresowania gadżetami dla kibiców spadł po tym meczu aż o połowę.Koszulki najlepszeNajpopularniejszym gadżetem Euro 2012 była oficjalna koszulka polskiej reprezentacji. Tuż za nią uplasowała się replika oficjalnej piłki Mistrzostw Europy, czyli Adidas Tango. Wśród popularnych gadżetów znalazło się wiele przedmiotów nie związanych ze sportem. Była więc pościel Euro 2012, flagi samochodowe czy peruki w barwach narodowych. Jednymi z bardziej popularnych gadżetów okazały się… pamięci USB w kształcie stadionów narodowych w Warszawie i Kijowie.Tanie gadżetyDane Nokaut.pl wskazują, iż kibicowanie polskiej reprezentacji nie było drogie. Jedynie koszulki reprezentacji kosztowały nawet kilkaset złotych. Ceny pozostałych, najpopularniejszych gadżetów nie przekraczały 50 złotych.Z pewnością kibice dokonujący zakupów w Internecie skorzystali najwięcej - tłumaczy Adaszewski. - Tą korzyścią były oszczędności. W przypadku tego typu imprez ceny w tradycyjnych sklepach są dostosowywane do zainteresowania. A to często oznacza wyższe ceny. Nie wspominając już o tzw. handlu ulicznym. - kończy Adaszewski. Ceny produktów zgodne z cenami podanymi na Nokaut.pl na dzień 19 lipca 2012 roku.












