Euro RSCG New Europe zdobywa kolejny brand

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, firma z Grupy Euro RSCG, zdobywa nowy brand - Lubellę, który należy do portfolio marek firmy Maspex. Euro RSCG New Europe obsługuje także inne marki tej firmy: sok Kubuś, sok Tymbark Orzeźwiający, Tymbark Orzeźwiający Pssst..., Owoce Świata, La Festa Cappucino, La Festa Chocolatta, sok Caprio, sok Vitamini, herbaty Ekoland.

Początkowo Maspex planował zorganizowanie przetargu na obsługę tej marki, ale w końcu budżet Lubelli został przyznany Euro RCSG New Europe bez niego.

"Doceniliśmy duży wkład agencji w rozwój obsługiwanych do tej pory marek Maspexu i dlatego obsługę tego budżetu przyznaliśmy bez przetargu" - powiedział Adam Mikołajczyk, dyrektor marketingu Maspex. "Cieszymy się, że nasz klient powierzył nam swoją kolejną markę. To dowód naszej bardzo dobrej współpracy" - dodała Joanna Łojko, group account director w Euro RSCG New Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów