Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową oferty specjalnej ulepszonej wersji Peugeot 307 pod hasłem "Wyższa wersja w cenie niższej"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest poinformowanie o możliwości nabycia wyższej wersji z lepszym wyposażeniem Peugeot 307 za cenę niższej oraz dostępności oferty w kredycie 50/50. Dodatkowo kampania ma zwiększyć sprzedaż wszystkich wersji Peugeot 307.

Pomysły kreatywne odwołują się do wyboru między czymś dobrym, a czymś jeszcze lepszym.  W tej samej cenie można mieć „piękny i nowy” jak również „piękny, nowy i bogaty” model Peugeot 307. Wybór należy do Klienta.

Przygotowaną przez Euro RSCG reklamę telewizyjną stanowi adaptacja międzynarodowego filmy „Zazdrość” o charakterze wizerunkowym, który uzupełniony o animowaną planszę informuje o promocyjnej ofercie marki.

Kampanię stanowi również reklama prasowa, radiowa oraz internetowa, które potrwają do połowy września. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"